Livet Leker..

Tankte bara onska er alla en riktigt mysig allahjartans dag:D Sjalva har vi spenderat hala dagen pa stranden, med bla himmel och svalkande vatten! Gardagen vart en partykvall med nyfunna vanner pa hostelet, massa dans och skoj. Bilder kommer snart!

I morgon borjar jag skolan, sa lite pirrar det i magen. Alex har haft lite ont i benet under dagen men om det gar over ska han eventuellt provspela i Griffiths handbollslag i morgon kvall:D sa hall tummarna nu att det blir bra!
Annars ska vi ansoka om en lagenhet i morgon som vi har hittat och tycker mycket om, hoppas pa att den finns kvar bara.

Nu tar min internet tid slut, jag uppdaterar er snart igen!

Massa karlek fran oss i Australien<3


Kommentarer
♥ mamma Lena

Hej igen mitt hjärta , håller tummarna för er angående lägenheten och att allt löser sej i skolan det kommer säkert att kännas lite rörigt i början innan man har fått tag på allt studiematerial, kommit in i språket ordentligt, hitta de olika salarna etc. men sånt löser sej med tiden, så andas lugnt och ta det med ro.Alex är nog bara nervös och det har satt sej i hans ben så det är bara att bita ihop och köra, det släpper efter tio minuter.Det kommer att bli jättekul.

Ja, mina vänner nu börjar allvaret för er och ni måste börja tänka på hur ni ska få ihop till vardagen .

Vi tänker på er hela tiden och vet också att ni kommer att ordna allt galant,ha nu en riktigt bra måndag och hör gärna av er och berätta om era första upplevelser på er första helt vanliga vardag.

Massor av kramar från oss i Helsingborg

2010-02-14 | 12:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback