Fullt hus:D

Snalla gode gud, gor sa att jag inte blir sjuk. Hela natten har jag skakat som ett litet asplov, frusit, svettats och haft ont i vart enda liten muskel i kroppen. JAG VILL INTE! Forst trodde bara att jag var riktigt, riktigt trott men nar jag vaknade i natt och fortfarande madde skit forstod jag att det var nagot annat....Typsikt!!
Mar battre nu, men da vet jag inte om det bara ar for att jag knaprat alvedon eller om det kanske faktiskt har gatt over... Vill ju inte bli sjuk nu nar skolan borjar, men antagligen ar det all nervositet som slapper och kroppen borjar slappna av lite:(

Aja, nog om det! I gar flyttade Kim och Diddi in hos oss. Tva tjejkompisar fran Stenhamra som ar i Australien i ett ar pa work and holyday visa. Jatte kul med fullt hus! I dag ska det ut och leta jobb och med lite tur stannar det nagra manader. Perfekt att vi blir 4 st som delar pa hyran! 

Alex har sin andra dag pa jobbet i dag:D Ska saga till honom att skriva snart sa ni far veta hur det gar for honom. Det ar sa skont att allt bara loser sig, med bade skola, jobb och lagenhet!!  

Har dagen ledigt sa jag ska forsoka kurera mig lite, vilket betyder bada i poolen och lasa en bok..hehe..

Ta hand om er dar hemma!


Kommentarer
♥ Lena Berglund

Hej mitt hjärta, stackars dej som känner dig lite krasslig och måste ta det lugnt och kurera dig vid polen , vi här hemma håller alla tummar för att Alex ska trivas på den nya salongen och att tjejerna kommer att hitta något att jobba med.Jag tror jag känner mej lite krasslig också så jag får nog komma till dig vid polen.eller föresten jag går ut och gör en snöängel istället.Massor av kramar från Mamma Lena

2010-02-22 | 15:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback