23 Dagar kvar, Australia here we come!!

Med tår som mest liknar isbitar, en förkylning som aldrig försvinner och snö utanför fönstret, ja ni förstår säkert hur mycket jag längtar nu?! I Surfers Paradise är det nu 30 grader och sommar... Det är dit vi ska<3

Nu är bloggen äntligen klar, visst vart den fin?
Ytterligare en sak struken ur min miltals långa checklistan:) Tänkte att det kunde vara ett kul sätt för nära och kära att följa äventyret, men också för de som bara är nyfikna på hur det är att bo, plugga, jobba på andra sidan jorden. V Ä L K O M N A !

Med en hel del fjärilar i magen börjar det nu närma sig avresa. Den 2 Februari flyger jag och Alex från Brommaflygplast med destination Sydney. Resan beräknas ta en jäkla massa timmar, så efter två stopp borde vi vara framme åtta på morgonen den 4 februari (lokal tid), men med min vanliga tur tar det troligtvis mycket mycket längre tid. Ååååhh vad jag längtar!!! Ibland känns det som att tiden står stilla, jag vill ju börja packa nu....
Kan inte riktigt förstå att vi ska flytta till Australien och att jag ska plugga i 3 ÅR! 
 
Nu innan vi reser tänkte jag lägga upp lite "onödig information", mest om hur förberedelserna går och vad som snurrar i min skalle. Kanske mest för mig själv, men också för att de faktiskt kan hjälpa någon annan som inte hunnit lika långt i planerna som jag. Av egen erfarenhet vet jag att det är svårt att hitta bra hemsidor och bloggar som ger info om hur man faktiskt gör allt detta möjligt.

Take care!

Hit ska vi..




Kommentarer
♥ Extramamman

Älskade unge! Jag är glad och stolt över att du ger dig av på äventyr, igen. Så modigt! Önskar dej allt du pekar på (inom rimliga gränser förståss...) och vet att du kommer att lyckas med bravur.

Jag kommer, som alltid, att värna om dej och följa dej på avstånd och hoppas att vi också kanske kommer att ses under dina 3 studieår.

Go girl go!

2010-01-16 | 08:07:08
URL: http://alfatik.blogspot.com
♥ frida

SNUGG BLOGG FRIDA/ALEX LILE SUSTER

2010-02-02 | 20:56:15
URL: http://zixten.webblogg
♥ Viktoria

Hoppas att ni trivs och att utbildningen är bra! :)

2010-02-03 | 09:01:24
URL: http://www.viktoriassecrets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback