Hej då jobbet...

Nu börjar allt falla på plats, och i dag har jag min sista dag på jobbet! Det är ca en vecka kvar till avresa, och fortfarande mycket smått och gott som skall fixas. Alex hade sin sista dag på jobbet i går, så nu har vi en ledig vecka bara för att ha tid att städa lägenheten, packa och självklart träffa familj och vänner.

Det känns ganska konstigt att lämna Vapiano, inte för att jag kanske kommer sakna själva restaurangen men jag kommer absolut sakna alla som jobbar där.
Att sluta ett jobb är lite som en milstolpe i livet, eller iaf stolpen mellan milstolparna^^. Man ser tillbaka på vad man har vart med om, under fem månader och hur mycket man har lärt sig. Ännu en ny erfarenhet för att hitta rätt i framtiden. Så även fast jag känner mig lite nere just nu vet jag att det stora äventyret vi ska starta är värt allt!!!

Nu måste jag nog göra mig klar inför sista dagen på jobbet!

Take care...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback