Körkort

I dag måste jag fixa de internationella körkortet. Ska tydligen vara jätte enkelt. Motormännen har sitt kontor i fridhemsplan så det blir ingen omväg när jag ska till jobbet.Tror att de kostar 230 kr och då får jag köra i OZ och NZ i tre år. Någon som vet vad som händer sen? Måste man ta om körkortet där nere?
Aja det kan vara bra att ha även
fast jag inte vet om jag kommer våga köra på fel sida:)
Problemet är att jag måste ha en bild med på mig själv. Och det finns inget värre än att ta de där små svartvita fula bilderna.
Om jag ska vara ärlig har jag faktiskt en bild över från vår asien resa, men jag ser seriös ut att komma från något helt annan planet. Så frågan är om det är värt att skaffa ett nytt "lite" syggare kort för 70 kr eller spara pengarna och ta det fula kortet?!








Kommentarer
♥ Anonym

Struntprat, Du ser bra ut hur som helst. Inget snack om saken.

2010-01-15 | 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback