Måndag och alllt vad det innebär...






Ny vecka och dags att ta nya tag. Morgonen startade ganska tidigt för oss på Essingen, kl. 07.30 ringde alarmet. Likt två zombies fick vi i oss lite frukost och begav oss sen i väg. Ett besök hos barnmorskan, för lite kontroll innan resan.. kanske inte det man längtar efter, men absolut nödvändigt efter de att spiralen börjat "spöka".. hmmh.

Nordea i Brommaplan vart stopp nummer två då älsklingen har sparat på sig massa mynt och pengar från klippningar. 6800 kr vart det totalt, inte illa! En reskassa på ca 50 000 ska han nog klara sig bra på tills det att allt löst sig med jobb.. S W E E E E T ! ! Efter bankbesöket åkte vi in till glasmästaren i fridhemsplan för att beställa en ny hylla till kylen.. Lite dyrare än vad jag hade förväntat mig men men, nu blir den klar på onsdag så slipper jag tänka mer på de.

Det känndes lite konstigt att klockan bara var strax efter elva och vi redan gjort det som planerats för dagen. En shopping tur på vivo vart det, weeiii så får det bli när man inte kan lägga mer pengar på kläder. Då får man helt enkelt shoppa mat för att mätta behovet. Vi lyxade också till de lite genom att ta 20 minuter på solariumet för att få drömma sig bort till värmen, och för att inte komma fram likbleka:D
Men vad ska jag göra nu?! Min söta pojkvän ligger och sover på soffan....Jag är rastlös!


Kanske ska kolla lite lägenheter i Surfers?!?


Kommentarer
♥ MammaLotta

Ge tusan i solariet!!!

Och var försiktig i solen också!!! Senare i livet kommer räkningen...

2010-01-27 | 18:35:44
URL: http://alfatik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback