Mys i Örebro:D

sådär ja, då va man hemma igen! Jag har fått spendera två underbara dagar med Danni i hennes nya hemstad Örebro. De vart lägenhets visning, fönster shopping, film,rundtur på universitetet, träning, pizza, gott bubbel och självklart en massa massa skitsnack^^. Örebro är en jätte mysig stad och allt prat om skola och lägenhet fick mig att bli ännu mer nervös men förväntansfull. S N A R T gäller det!!!!

Kom till Stockholm kl.12 och träffade upp Pauline för en god lunch på hennes jobb:) Thanks babe! Kul att höra om allt spännade som händer i hennes liv. Hoppas verkligen att hon får en grym tid i Thailand... Lite avis, även fast det antagligen är olagligt nu när jag ska flytta till Australien i tre år.. Haha.

Hemma är lägenheten ren och fin, men nu är jag ensam igen, tråkigt. Vill jag bara en sak och det är att min man ska ta sig hem från jobbet och krama på mig!!! <3

Nä, packa upp väskan får bli nästa projekt!

Take care...

Jag och Danni<3



   


Kommentarer
♥ elli <3

Frågestund på min blogg kom gärna och kolla!!!

2010-01-24 | 11:17:00
URL: http://asomialltid.blogg.se/
♥ Extramamman

Mina söta småtjejer!

2010-01-25 | 09:47:46
URL: http://alfatik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback