Vänder på dygnet lite för tidigt!

Efter allt hoppande fram och tillbaka mellan att jobba dag och kvälls pass har resluterat i att min kropp är helt knäpp. Dygnet är förtillfället omvändt och två kvällar i rad har jag nu tittat på film helt själv till kl 03 på morgonen. Sover till 12 dagen efter och släpar mig upp ur sängen likt en zombi. INTE okej  att sova bort hela dagen...kul att jag ska upp 7 i morgon.

Jag jobbar i kväll, men bara kortis pass 17-22, skönt som sjutton men ekonomin tillåter det egentligen inte. Kommer eventuellt förbi en tjej som också ska plugga på griffith, kul att känna igen någon när man kommer ner till skolan. Ska bli så nice att komma ner till värmen!!

Tänkte försöka hinna med ett besök på Swedbank, måste ge dem mitt kontonummer så jag får in CSN pengarna i tid..juste lämna studieförsäkran kan ju vara en ide!

Nä nu måste jag boka bussbiljett för i morgon åker jag till min ängel i örebro!

Lite bilder från när jag och Alex matade de knasiga essinge ankorna i går kväll!Myspys.


.

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback