Nu är tjejerna på g igen!

Vilken natt! Jag och Petra gick inte och lade oss förens 1 igår natt och jag somnade inte förens vid 2.30 och sedan vaknade jag vid tio i 3 för att Carolina och Rebecka kom hem och livade och jag tror jag somnade om vid 4 tiden sedan upp vid 9 tiden!
väl uppe satte jag mig och fortsatte med bostads letande och lite små pyssel som jag behövde göra, Petra vaknade ungefär vid 10 tiden, Vid halv 2 tiden drog vi iväg till southport för Petra hade personlig träning och jag skulle prata med en av killarna på Fitness first som är en stor gym kedja kan väl säga ungefär som sats.
När vi var klara med detta så skulle vi iväg och titta på ett hus som låg en bit ifrån southport och idag så var det super väder, Jätte varmt och härligt med sol men jag tog jeans så det vart lite svettigt att gå, Kändes som att gå med en sjö emellan benen så svettigt.
När vi kom fram efter 30 min rask gång i stekande sol så såg vi huset och ingen av oss fick en bra känsla, när killen som bodde där kom ut och vi såg han så inser vi VAD I HELSKOTTA ÄR DETTA?
Aussie male 55+ kommer gåendes, och jag skojar inte när jag säger det han var hög som en örn!
Väl inne i huset möts vi av 2 kineser som ser lite lustiga ut och säger hej, sedan visar han oss rum och det var som vi trodde, Pundar kvart! usch, nej jag vill här ifrån NU tänkte jag hela tiden! Ville bara att han skulle sluta prata så jag fick komma ut därifrån.
Efter detta besöket så gick vi vidare emot surfers vilket tog 30 min till ungefär så vi fick oss en härlig promenad iallfall och njuta av det fina vädret!

När vi väl var hemma gjorde alla tjejerna sig iordning för att dom skulle iväg på Back to school party på uni baren, dom ställer till med mycket festar dessa studenter det är en sak som är säker.
Så nu sitter jag här och bloggar och letar ny musik, Spelar för tillfället lite paramore i spelarna, jag har även hittat vilken frisyr jag vill ha! Adam lamberts frisyr i hans nya video if i had you.
http://www.youtube.com/watch?v=gBVSjNoJCuk Spana in den och säg vad ni tycker!

Vi fick även ett skönt samtal ifrån Carolina en av tjejerna som flyttar ut nu att hon har hittat en kille som heter Mat som vill flytta in och jag pratade med honom såhär på kvällen och det verkar 90% som han ska flytta in så vi behåller nog kanske lägenheten.


Vågar jag släppa lös dessa 3 absolut STUNNING hot tjejerna??? Skulle inte tro det men jag måste tyvärr, måste dela med sig av det goda eller vad säger man?



Pussar och kramar till er där hemma!


Kommentarer
♥ Pappa Johan

Ja pundare är världsomspännande tyvärr. Men de e bara söka vidare :-)



Visst kan du släppa lös dessa damer :-)



Kramisar :-)

2010-07-30 | 12:37:47
♥ Rille <3

skicka hit dom :D!

2010-08-01 | 22:15:29
♥ Storasyster

OO lillebror inte den frisyren. Ser ut som en blandning mellan mohwack och hockeyfrilla.

2010-08-03 | 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback