Ar det bara jag eller ska nagot alltid ga fel?!

Hejhejhej, forlat for varan absolut usla uppdatering pa sista tiden, men varat internet har vart nere under nagra dagar. Hoppas allt ar bra med er dar hemma och att er sommar ar i full gang! Sjalva rullar livet pa som vanligt (japp, tro mig det blir en vardag har ocksa). Efter en riktigt bra midsommar helg, var vi alla lite trotta men det stoppade oss inte fran en kul utgang i onsdags for att saga hejda till norska vanner som ska bege sig hem igen. I tisdags kom Carolinas 'kusin' fran Peru hit, hon ska ocksa plugga pa Griffith, trevligt att fa prata lite engelska i lagenheten. Jag har kopt en ny mobil for min borjar ge upp nu, anvander fortfarande samma nummer men har ett nytt ocksa. Insag att det har maste vara min forsta mobil jag koper sjalv, haha helt sjukt och jag ar snart 22 ar.

Well, vi har som ni vet haft lite problem med Alex visum pa sista tiden men nu verkar det som att vi har fatt en ganska klar bil pa hur vi ska losa det, tyvarr blir det inget sponsor visum....
Vi har tre allternativ och det fosta ar att han skriver in sig pa mitt visum, men da far han bara jobba 20 h i veckan, annars kan han ju borja plugga men det kanns inte helt ratt i och med att han inte vill. Sista sattet ar att han gora sitt andra ar pa det visumet han har genom att jobba pa farm i tre manader och det ar de han kommer gora for da kan han jobba heltid men han maste byta jobb var 6e manad, men han maste vara borta fran mig:(. Det sista aret blir lite jobbigt, har pratat om att kanske aka och plugga en termin i London, aja det blir ett senare problem..  Jag antar; eftersom allt har gatt sa himla bra sen vi kom hit sa maste nagot ga daligt...

Nu kom Alex hem fran jobbet och vi ska ata lite och sen ut och dansa:D

Saknar er!



Kommentarer
♥ storasyster

Ja det låter ju inte som ni har världens lättaste problem att lösa, tyvärr måste jag väl erkänna att för min del får han gärna komma hem igen. Men det är ju vi hans systrar som saknar honom så, men klart han ska göra vad han kan för att stanna. Vill man stanna så gör man väl allt antar jag, och va är då 3 månader på en farm? Jo erfarenhet och en upplevelse i sig. Lillebror det här det löser du ska du se, jag tror på dig om inte annat är jag först att hälsa dig välkommen på arlanda.

2010-07-08 | 10:46:27
♥ Stenhamra Gänget

Vi håller med storasyster.Gör vad du måste göra.Men vi står oxå på arlanda med storasyster<3 Mamma Lotta och Lilla Systrarna Elin & Frida

2010-07-13 | 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback