Äntligen Kaviar och Knäckebröd!

Idag blev det av till Ikea för att handla lite svensk mat :) uppskatta vad vi har hemma måste jag säga för det är värt att uppskattas!.

Började dagen med att bli sur för att Petra väckte mig jätte tidigt för jag hade försovit mig till träningen på jobbet, Varje vecka har vi träning så vi blir bättre på att klippa,slinga,färga,hantera kunder och service i huvudtaget. Men iallafall så kom jag iväg efter om och men, lite sura miner ifrån min sida men ni vet ju hur det är när man verkligen är trött och inte vill. ;) Well that was me today.
Väl på jobbet så kom Alisha in och jag ignorerade henne lite för att visa mitt missnöje med att hon inte svarat på telefonen igår och ens hört av sig tillbaka för att säga tyvärr jag kan inte åka till ikea idag heller (som ni vet sen tidigare inlägg så skulle vi åkt förra tisdagen. Men så efter vi hade gjort färdigt våra klippningar så sa jag att jag var tvungen att gå för jag skulle ta bussen till Ikea, då sa Alisha kan du inte vänta 1 timma så kan jag skjutsa dig dit och hem, and so i did. Jag kom tillbaka 1 timme senare och vi åkte iväg till Ikea.

Vart en snabb runda igenom för att visa vad som fanns där och sedan ner till affären för att handla Kaviar,sill,knäckebröd,estrella chips,lingon sylt och saft,marabou chocklad,daim,bilar. Notan för allt tillsammans vart 166 Aud. vilket jag anser är DYRT som fan! jag handlade 2 av vissa saker sedan några saker mer för att Carolina också skulle ha det.

När jag kommit hem så käka jag och Petra lunch, efter lunchen drog jag på min jogging runda vilket jag nu har minskat från 30 min till 15 min vilket är 4 låtar ;) Kan någon gissa vad jag har gjort för att uppnå detta resultat? ;)

Nu ska jag sova efter att ha sett ett program om hajar och att dom anser att dom senaste åren har populationen av hajar ökat i haven runt oss. :O WOW säger jag bara.
Godnatt på er alla och puss o kram! <3


Kommentarer
♥ Helene / Kenth

Knäckemacka med kaviar på de e mums de :)

Resultatet på tiden beror på att du har minskat i vikt och att du har fått värsta toppnotering på kondis. Rätt, eller hur?



Kram på er

2010-06-09 | 14:44:16
♥ Pappa Johan

Junior dåligt morgonhumör?!? De va nyheter. Du har ju inte haft det förr......



Träning ger resultat :-)



Ikea är nog räddningen för utlandssvenskar som saknar lite av det "goda" livet, hehehehehe

Men då kan ni ju fira midsommar ordentligt för gräddfil, gräslök, potatis, pilsner o nubbe finns ju där o nu har ni resten :-)))



Kramis på er ;-)

2010-06-09 | 15:14:30
♥ Madde

Hahaha, tok alex =) Saknar er jätte jätte mycket!!! Puss på er <3

2010-06-09 | 16:56:06
♥ sofie

vill du bli skribent på Backpacka.nu? maila oss på [email protected] och kika gärna in på sidan www.backpacka.nu



Bästa hälsningar

30 författare till Backpackingboken

2010-06-09 | 19:12:09
URL: http://www.backpacka.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback