Around the world

Vet ni vad, min familj ar ganska annorluna... Det verkar som att det ar nagot i vara gener som gor att vi vill resa far Sverige, haha. Min mamma och pappa har salt deras hus i Helsinborg, och i sommar ska det ge sig i vag med deras stora segelbat pa aventyr runt jorden. Resan bor borja efter midsommar och vintern ar planerad att spendera i vastindien... Sa blir eventuellt en trip dit for att fira Jul:D Om ni vill lasa mer om resan ga in pa www.sailaway.se, har kan ni ocksa se hur det fungerer om man vill folja med pa farden. Jag tycker att det ar sa hafligt och langtar efter att fa hora om alla deras upplevelser!
I dag fick jag paket fran mamma, med alla mina hast prylar:D Thanks mummy! Nu ska jag borja rida igen...

Har ar lite bilder fran sommaren 2007 nar vi seglade i medelhavet, fran Malta till Mallis.










Nu ska vi ut och ta en promenad och sen ar det bara att borja plugga igen for i morgon har jag exam nummer tre..

Puss pa er.


Kommentarer
♥ Eliiiiiiiiin<3

Va med o tävla om att bli veckans blogg! =D



http://elinare.blogg.se/2010/june/bli-manades-blogg.html#comment

2010-06-15 | 14:01:22
URL: http://elinare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback