Happy Birthday Love!!!!!!!!!

I dag ar det Alex fodelsedag!!! Grattis grattis grattis till varldens underbaraste du. I gar var vi ute och firade, ett besok pa strippklubb och massa dansa:D Slutade med att jag korde hem Alex i en kundvagn, haha! I dag at vi frukost pa sangen och oppnade presenter, blir en mys dag med promenad pa stranden i solen och fin middag ute i kvall. Jag lovar att beratta mer sen, men nu ska jag spendera all min tid med fodelsedagsbarnet!

Massa kramar fran oss!!



I nedeed ya
I got ya
Im keeping ya
I Love ya


Kommentarer
♥ Lena o Mattias

GRATTIS på den stora dagen men vi vet inte om vi vill höra så mycket mer om den , det räcker så bra med det ni redan har förmedlat.Alex ,jag sa ju till dej att passa på att ta körkort i Australien då slipper man åka kundvagn .Ha en riktigt god fortsättning på dagen massor av kramar från oss i Skåne.

2010-06-07 | 10:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback