Helvete också! inget Svenskt godis idag heller.

Jag svär idag för att jag skulle åkt med min jobbar kompis till ikea och handlat men sen bestämde hon sig för 10 min sen att inte hon kunde åka för att hon hade för mycket att göra, ett tag funtade jag på att åka dit själv. men när jag insåg att det tar mig 2 timmar enkel väg så sket jag i det idag och kanske drar imorgon istället. får kanske bli min lilla utflykt. :)

Om jag åker så ska jag ta lite priser på saker och ting så kan vi ungefär jämnföra vad det kostar där och hemma :) kan bli roligt att se skillnaden.


Kommentarer
♥ Lena o Mattias

Skickade ett paket i fredags till Petra där ligger lite svenskt salt godis också , den som väntar på något gott som sagt va , och du, snart är det ju din dag också.Kanske det kommer det lite mer då, man vet ju aldrig.

Kramar från Lena och Mattias

2010-06-01 | 21:13:42
♥ Gabriella

Hahahah nej jag vet, men jag skriver när jag har tråkigt höhöh:p Men när ska du komma till sverige igen ?:)

Kram

2010-06-01 | 22:05:25
URL: http://numnutsunited.blogg.se/
♥ Madde

Men jaf har ju skickat massa mums till er hahah har det inte kommit fram ännu?? =( Puss på er <3

2010-06-01 | 23:05:05
♥ Linnea

Utländskt godis suger jämfört med svenskt! darför man ska beställa från nätet, hitta en sida där man kan beställa 1kg godis för 199kr.

www.ingridscandyshop.com

2010-09-14 | 18:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback