Ja ser de regnar, ja ser det regnar...Lala!

Nu är jag inne på lov-dag nummer fyra, och i dag är Alex ledig och det finns absolut inget att göra för at det öser ner regn. Det är väll det som är lite tråkigt med guld kusten, regnar så finns det inte mycket mer än att sitta hemma och titta på film... fast och andra sidan är det inte samma sak vart man än är?? 
ÅÅhh juste, jag har hittat det perfekta gymmet, fitness first (i Southport) som jag ska kolla in nästa vecka, tycker det är jätte konstigt att det inte finns fler gym inne i Surfers..

Jag och Carolina gjorde va ute på promenad tidigare men vi kom inte speciellt långt innan vi var blöta, kalla och bara ville gå hem igen....

Nu ska jag äta lite lunch, lägger upp ett till inlägg lite senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback