Jag vill ha!

Nu tycker jag att Sex and the city 2 ska komma ut pa dvd for jag vill se den igen:) Jag och Carolina va och sag den pa bio i helgen och jag maste erkanna att jag var lite radd att bli besviken for jag hade hort att den inte skulle vara sa bra, men oj sa fel jag hade. Visst har serien andrats valdigt mycket fran de forsta avsnitten men oj sa bra den ar. Haller tummarna for att de kommer ytterligare en film:) NU vill aka till New York ocksa.. visst vore nagot att fa jobba pa ett stort hotell dar i  framtiden....  


Kommentarer
♥ MammaLotta

Ja,ja,ja!!! Ett hotell i NY vore toppen! Jag kommer att boka in mig minst ett par gånger om året:-)

Puss!

2010-06-13 | 14:49:53
URL: http://alfatik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback