God morgon

God morgon  :) Just nu sitter vi och tittar på nyhetsmorgon, och har precis ätit frukost. Alex ska snart till jobbet och jag ska i väg shoppa lite, det är ju en viss person som fyller år på söndag.. hint, hint!!  

Så här ser livet ut just nu:
 
För någon dag sedan stod vi på balkongen och tittade på delfiner som hoppade i vågorna.... sååååå häftigt! 

Jag har färgat håret, vad tycker ni??  

Jag fick HD (90%) på mitt arbete i management, 13de plats av 500 studenter... ganska stolt!

Har två veckor kvar i skolan :D

Alex fyller 21 på söndag.

För er som inte har vår adress : Unit 16 'Beach lodge' 3345 Gold Coast Highway. Surfers Paradise 4217 Queensland Australia. 

Det börjar bli lite kallare nu.

Jag har 5 veckor lov snart och har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på!

Håller tummarna för att Alex visum ska lösa sig.

Det va allt för nu! Hoppas ni alla får en bra dag:D

Pussar och kramar från oss

   




Kommentarer
♥ Lena o Mattias

Hej älskling, ditt hår ser fantastiskt ut, men allt passar en skönhet. Jag hoppas att även vi kan stå och titta på hoppande delfiner ,men då från båten i sinom tid.Ett stort GRATTIS till ditt skolarbete du klarar det galant. Men varför skulle inte Alex visum ordna sig ,han behövs ju där både på salongen och för dig. Visst fick du ta med dig någon på ditt visa under din skoltid?

Nu måste jag ut och fixa trädgården för att sedan fortsätta packa , nu händer det grejor.Vi Hörs

Kramar från oss i Helsingborg

2010-06-03 | 11:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback