I just want this week to be over!

Det ar alltid lika roliga att betratta nar det gar bra for en, sa nu tankte jag bryta trenden. I dag hade jag min forsta exam och det gick INTE bra. Jag gick upp 5 i morse efter fyra timmars somn. Nar jag kom ner till bussen insag jag att det ar helg och bussen som jag brukar ta till skolan inte gar, PANIK! Nasta buss gick kvart i atta sa jag tankte att anda alternativet var att snallt vanta. Men tiden tickade pa och ingen buss kom, nar klockan var tio i atta (provet borjar halv nio) och det ar 25 min till skolan, nu borjade jag bli riktigt orolig. Tillslut kom iaf bussen helt proppfull av studenter, efter min hallplats slappte den inte pa mer manniskor. Jag lyckades komma fram till provet i tid, men hann inte lasa igenom mina papper innan, vilket jag tankt att jag skulle ha gjort.

Provet var i 1.5 h och det var 30 multiple choice fragor och tre case studies med 9 fragor, forsta delen gick helt okej..absolut inte perfekt men jag kande mig nojd. Men nar jag var klar med den hade jag en timma kvar pa provet och maste borja skriva andra delen, och har blir det totalt svart i huvudet. Lyckades svara pa nagra av fragorna men det var katastrof. Usch, efter provet ville jag bara grava ner mig nagonstans. Nu har jag sovit lite och fatt lite mat i magen, och framforallt insett att det gar inte att gora nagot at saken just nu. Nu ater jag marabou och tittar pa sex and the city, galler att hitta lite ny energi for jag maste borja plugga till nasta exam. Snalla gode gud lat det ga battre pa tisdag....

Kram pa er...

Alex, jag och Carolina pa Alex fodelsedag, en bild sager mer an 1000 ord:D



Efter besoket pa IKEA! (Det ar bara en liten del av allt gott som inhandlades).



Carolinas snygga pluggteknik, haha.



Sa har sag det ut nar jag gick upp i morse....

 


Kommentarer
♥ Helene / Kenth

Hej på er!

Ibland så blir det "svart" när man har en tenta framför nosen, å så får det bli, nästa tenta blir ett kanon resultat. Allt kan inte vara på topp hela tiden.

En härlig morgonbild :)

Kram på er där borta på andra sidan klotet.

2010-06-12 | 09:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback