Jag vill aka till Fiji!!

Annu en dag i paradiset narmar sig sitt slut, som tva zombies sitter vi i soffan och tittar pa Master chef. I morse var jag ute och gick en mil, duktiga jag! Fatcamp har borjat! Efter promenaden akte jag till Pacific Fair for att shoppa lite, hur kommer det sig att nar man faktiskt har pegar och vill shoppa aldrig hittar nagot man verklige vill ha??? Vart lite underklader, ett par solglasogon en film och en vag som inte fungerer...Typiskt!
Hittade biljetter till Fiji for 3500 kr tur och retur, aaa sa sugen jag vart att boka:D


Vi behover hjalp med recept?? Nagra tips pa god mat??

Jag har sa mycket jag vill gora under lovet, sa nu ska jag skriva en lista (jag alskar listor).

Hoppas ni far en bra dag dar hemma och att solen lyser pa er!

Fiji:D




Kommentarer
♥ Josefine

Alex har väl ändå inte råd att åka till fiji han ska ju ut med 26000 bättre att lägga pengarna där skulle väl iallafall en storasyster tycka.



Hoppas allt är bra med dig lillebror, du skulle ringa men ser fortfarande inga missade samtal.

Men jag är inte bitter! "Robert Gustavsson".



2010-06-23 | 08:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback