Bilder från helgen..

Midsommar firades precis som den skulle, med sill och potatis, glada svenskar, dans, lekar och allt annat som hör till. Så det behöver inte alls vara omöjligt att fira midsommar även fast man befinner sig på andra sidan jorden, de har vi om inte annat bevisat nu. För oss svenskar är ju midsommar självklart och allt vi gör under dagen är "måsten"... Vi inser kanske inte hur knasigt underbar våran tradition är. För alla dem som inte var svenskar och ända bestämde sig för att fira dagen tillsammans med oss hade väldigt roligt och kunde inte hålla sig för skratt när 50 pers hoppar och dansar runt en lövbeklädd 'fallos'.


Här är lite bilder från helgen:)



















Kommentarer
♥ Helene & Kenth

Hahahahaha Underbart!! Ni har kanske startat en tradition i Aus. det kommer spridas som en löpeld genom städer å byar Hahahaha



Ha det gott och ta väl hand om varandra. Kramar

2010-06-27 | 10:01:10
♥ Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

Och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig. kram!

2010-06-27 | 12:42:12
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
♥ Jasmine

Svar: Tack Alexander för alla dina kommentarer! Kul att du kommenterade så aktivt. :)



- Tack så mycket för berömmet om min blogg. Du gjorde mig glad.



- Naw, tack! Jag tycker det är viktigt att vi hjälper de hemlösa i samhället. Vi behöver varandra. Ingen är stark nog att klara sig på egen hand. Min förhoppning är att mitt framtida yrke kommer vara att arbeta med människor i samhället, som behöver hjälp med att komma tillbaka på banan.



- Din kommentar angående att acceptera sin kropp var verkligen bra. Tack för dem! Jag kan bara hålla med. Känns skönt att det finns mogna personer ute i Sverige.



Kom gärna tillbaka och kommentera mer! (a)

Kram

2010-06-28 | 06:58:26
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback