Sol sol sol sol sol!!!

Finns det nagon gladare an svensken pa sommaren??? jag tvivlar pa det.... Alla som gatt i ide over vinter vaknar sakta men sakert upp igen och blir manniskor, ler och vagar sig pa att halsa pa varandra. Och visst maste det stamma?! Man blir ju faktiskt gladare av solen. Jag kanner det dar ruset nar jag vaknar pa morgonen och tittar ut pa en klarbla himmel, precis sa var det i dag. Forst tog jag en promenad pa stranden, shorts och linne ar allt man behover ha pa sig sa lange solen ligger pa. Helt otroligt, kan ni forsta att da ar det vinter har... haha jag kommer nog tjata pa om det har i tre ar!
Men i alla fall, nar jag kom hem igen hade Carolina vaknat upp fran det doda och vi bestamde oss for att ta en promenad till Southport vilket tog narmre en timme. Jag lyckades lamna tillbaka en film och en vag som inte fungerade, fixa Carolinas Medicare card ( TIPS for er som ska flytta till OZ, ga till narmsta medicare center och fixa ett for da far du nastan halva priset nar du gar till lakaren). Jag fixade ocksa ett medlemskort pa fitness first:D Har ska det tranas, dessutom ar jag hur nojd som helst for de har bade zumba och bodyjam, det ar lycka!! Vart en liten spontan shopping tur ocksa och jag hittade en oversize troja fran Billabong, sweet!

Nu har jag precis avnjutit kottfarsas al a Alex, mums! Och ska krypa ner i soffan och titta pa tv...

Puss pa er!



Carolina ar jatte glad for hon hittade den PERFEKTA skolvaskan:D Haha



Now member of fitness first!!!





Kommentarer
♥ Jasmine

Svar: Haha, jag vet bara en vuxen i medelåldern, som spelar theSims. Men jag tvivlar på att hon (och de andra vuxna som spelar) nördar lika mycket som jag.

Hur lyckades du döda alla dina simmar? Mina lever i evighet?! xD

Kram

2010-06-28 | 18:39:36
URL: http://rosanatt.blogg.se/
♥ Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :D

2010-07-02 | 13:27:54
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback