YEY, jag har "vinter lov"!!!

I dag hade jag min sista exam, sa nu ar det lov i fem veckor for min del:D Kanns jatte konstigt att jag redan ar klar med min forsta termin pa universitetet. Kanns det inte som att tiden springer ju i vag??? Nu har jag bara fem och en halv termin kvar och sen ar jag utbildat hotell manager.
Dagen har vart absolut underbar, varmt och skont med bla himmel, jag och Carolina satt och skrattade at att det har faktiskt ska vara varat vinter lov, inte sa mycket vinter over de hela maste jag pasta. Lagger upp lite bilder som bevis pa att det gar och sola aven fast det har ar en av vara kallaste manader.

Jag och Alex kom precis hem, vi har vart ute och atit pa thai restaurang, jatte mysigt. Det vart calamari till foratt, anka i cocous notsmojk och rod curry och en jungel curry till huvudratt och avslutade fint med en thailandsk custard med glass. Sjalvkart en Singha till de:) Alex tyckte det va jatte konstigt nar vi laste menyn och sag att dom serverade thai senap och glass. HAHA!!!!  Efter besoket insag vi att vi nog hade lyckats fatt fel nota, det vart en relativt billig middag:D
Nu sitter vi och myser med levande ljus, bubbel och en gammal Bond rulle och ska bara njuta resten av kvallen.

Puss och Kram pa er!



Carolina pa balkongen...



Min nya klanning, me like!



Innan middagen:D



Thai middag.. sa gott!



Karlek<3


Kommentarer
♥ Maddosh

:)

2010-06-20 | 01:19:25
♥ Petra ♥

klänningen var riktigt snygg på dig! :)

2010-06-28 | 09:27:53
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback