Forlat..

Jag ar ledsen for att vi ar sa daliga pa att uppdatera med bilder och vad som hander oss. Vi har brakat runt med internet foretaget och nu verkar det som att det kommer att ta ytterligare nagra dagar innan det borjar fungera i lagenheten. dumma, dumma, dumma telstra!!!

Annars flyter allt pa, jag har borjat plugga ( men ar fortfarande ett levande fragetacken).Tankte jag skulle skriva ett inlagg lite mer detaljerat om hur skolan och upplagget fungerar men det blir en annan dag:D.. Alex jobbar pa salongen och har dessutom sin forsta handbollstraning pa mandag, haha tranaren kommer och hamtar honom har i surfers..sa det ar nice:P

I dag vaknade jag och gick ner till stranden for att ta ett morgon dopp, men det va sa starka strommar att jag och Diddi bestamde oss for att hoppa ner i den uppvarmda bubbelpoolen och titta ut pa havet istallet.

LIVET LEKER!

Puss & kram

.


Kommentarer
♥ Pontus

Men triiiist det låter då! är bra sugen på att våldgästa.. fan, det är kul att läsa hur ni har det. Blir lite chockad över att det finns handboll i australien.. coolt! ha det bra!

2010-03-05 | 09:59:37
♥ Helene

Ja fy ja, så triiiiist erat liv låter....NOT!!

Här sitter man å väntar på att det ska bli vår, men så fort solen visar sig så snöar det nästa dag :(

Ha det gott å ta hand om varandra.

V-h gänget

2010-03-05 | 10:20:06
♥ Lena

Här sitter vi o fryser och väntar på att våren ska innfinna sig , vi har haft 23 timmars sol i februari.Och där ligger ni på stranden endast iklädda små toppar,linne och härliga sommarkläder i mörkret och lyssnar till havets brus.Håller med Helene att erat liv ser trist ut ....NOOOOOOT

Petra frågetecknet försvinner snart och förvandlas till ett utropstecken med menande AhA det var så det skulle vara.

Alex trivs du fortfarande på salongen och känner att du utvecklas i detta lands klippteknik.

Kul att du får pröva på handbollen , spring på stranden innan så du får upp flåset , ta med dig Petra , Diddi o Kim också dom behöver nog röra på sig.

Nu ska jag ut o skotta bort lite snö.

Massor av kramar från mamma Lena



2010-03-05 | 15:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback