Solig dag pa Uni...

Just nu sitter jag pa universitetet i skuggan av ett trad och njuter av det skona vadret..avis??
Usch dagarna bara rinner i vag, i dag ar det sista dagen pa vecka 4 i skolan och nu har jag bara en vecka kvar tills det ar pasklov... Haha jag hade glomt bort lyxen med att fa lov sadar i mellan at, underbart!

Men detta betyder att nasta halva terminen har gatt!!

Den har veckan hade jag en quiz i management concepts, 10/12 vart resultatet och det ar jag mycket nojdt med! Har ett arbete i Hotel och tourism tills pa mandag, skirver om hur Vapianos system fungerer. har haft lite problem att komma igang med att skriva. Hur vet man vad de har for forvantningar? vart borjar man? AAAAHH... det ar sa manga fragor som snurrar i huvudet. I gar hade jag inga lektioner men spenderade hela dagen i skolan, gick pa en ganska bra forelasing om hur man skriver introductions and conclutions och sa hade jag mote med en engelska larare i en timme. Jag fick en lite klarare bild om hur jag ska lagga upp arbetet.. Kom jatte garna med tips om ni har nagra!!! :D

For nagon dag sedan hade vi en internet kille som skulle kolla vad det va for fel pa uppkopplingen sa da visade det sig att kabeln ar dalig och att han maste byta ut den, men for att kunna gora det maste va fa godkant fran granna etc. det betyder ytterligare 2-3 veckor sa NEJ nu far det vara nog. Va inne pa vodafone i dag och i morgon gar jag dit och koper en dong i stallet, da kan jag borja anvanda den pa en gang!

Alex har precis slutat jobbet och ringde precis och berattade att han ska ner till starnden och bada, jag vill ocksa ju!

Kim har akt till Sydney, men vi har fatt en ny inneboende...... ALEXANDER ogefalk!!! ( lite jobbigt med tva alex i samma boende)... tankte eventuellt hitta pa smeknamn, helan och halvan kanske? hahaha Har ni nagra forslag??

Nej, nu maste jag lasa lite innan min lektion borjar, hoppas eftermiddagen gar fort for jag ska hem och grilla sen:)

 Ta hand om er!<3


Kommentarer
♥ Lilla syster Frida

PETRA DU KAN KALLA MIN BROR FÖR ALEK

2010-03-27 | 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback