1 day of something new.

Idag har det gått riktigt bra, en fresh start på något nytt! ;)
Kom precis in ifrån min jogging runda runt Surfers paradise och main beach, jag har väl försök räkna ut att det är ungefär 7 km och det tar mig i lugn takt eftersom rök påverkar lugnorna så fruktansvärt illa och inte kan köra på riktigt som förut, men nu ska det fan bli bra ändring.
Jag försöker att vara ute ungefär 3 ggr i veckan och jogga, en kör jag 7km och två kör jag surfers vilket är kanske 3 km bara då.

Idag har jag på jobbet haft det otroligt lugnt, brukar vara tisdagarna då jag och Jake jobbar som det är lugnt för ingen av oss har riktigt fått upp kundkrets, men vi försöker ändra på det också, vi ska försöka dela ut mer av våra kort och ja träna mer på massa saker. Som idag så gjorde jag 2 half head med folie slingor, fast inte riktigt utan på dock huvud och med inpackning :) funkar det också bara för att dom gör annorlunda än vad jag gjorde hemma med Charbel.

Imorgon är jag ju då ledig så jag skulle uppskatta om ni kunde ge mig lite förslag på saker ni kan komma på, knasiga som roliga och lärorika! Som jag sa i mitt tidigare inlägg så blir det som mitt mission of the day! :) Kan bli roligt faktiskt, och kamerana åker klart med. :)

Kram på er alla!


Kommentarer
♥ Maddosh

Låter fantastiskt :-)

2010-05-26 | 14:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback