En gang om dagen har jag ont i magen......

I know, det ar ett evigt tjatande om skolan.. men jag har inte sa mycket annat i huvudet:D Sitter och forsoker fa ihop en marknads plan for kex, det ar ganska kul men svart! Jag behover ideer, sa snalla hjalp mig!! Min ide ar att tillsatta nikotin i kexet, det blir som ett hjalpmedel for manniskor som vill trappa ner pa rokandet eller som vill sluta. tanken ar alltsa att man ska kunna knapra pa ett kex med lite ost pa till vinet, istallet for att ga ut och roka:D Vet inte om det skulle fungera i verkligheten men det ar en ganska kul tanke. Sa om du nu sitter dar hemma och kommer nagot ( Mista lilla kan hjalpa) far du jatte garna dela med dig! Jag ska skriva om malgruppen, vem skulle vilja kopa dessa kex, alder, inkomst, man, kvinna... you name it! Sen ska jag skriva om sjalva produkten, pris, promotion och plats... som ni marker ar det lite som ska goras. Ar iaf enormt tacksam over all hjalp jag kan fa!

Annars sa hander det sa dar lagom mycket, om man nu ska anvanda ett svenskt uttryck. Livet rullar pa som vanlig. Tog en promenad pa stranden i morse, det ar fortfarande riktigt skont i solen men skuggan borjar bli kylig ( nej da menar inte jag -20 grader). Alex kom hem vid tre tiden fran jobbet och har inte mycket mer an suttit framfor tvn sen dess. Jo, juste vi tog en tur upp till "vardcentralen" och de slutade med att numera gar jag pa antibiotika. Ganska passande nu innan helgen... nu kan jag INTE festa utan maste plugga. Typiskt:( Fast Alex gjorde ungspankaka, sa nu mar jag battre, varldens basta!

Hoppas ni far en bra dag dar hemma!! 


Kommentarer
♥ Lena o Mattias

Hej mitt lilla hjärta, hoppas du kom igång med ditt skrivande om hur man kan sälja och lansera en kexprodukt med innehållande nikotinell. tyckte själv att vi kom på en hel del bra ideer som med säker marknadsföring kunde leda till en slående produkt.Hade önskat att jag kunde vara där med dig och skapa. Du måste tillåta dig att bryta studerandet med jämna mellanrum med att gå på promenad,äta,rensa hjärnan och framförallt mysa med din fantastiska pojkvän. Ta hand om varandra jag längtar efter er .

Massor av kramar från mamma

2010-05-14 | 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback