Nya kompisar:D

Så då var de torsdag, det betyder LEDIGT!! weii! Alltid lika skönt, har spendaret hela morgonen i soffan och tittat på film. Snart ska jag gå upp till stan och äta lunch med Alex som jobbar och står i. Sen tänkte jag börja plugga till mina final exams, som är om lite mer än två veckor! 4 stycken prov har jag under en veckans tid, och sen LOV i 5 veckor!!!!! Blir eventuellt en resa ner till Sydney, och sa ska jag hälsa på Bianca i Taree också.  ÅÅ ja juste jag och Carolina ska aka och rida också, ska bli så himla kul.
Jag har skaffat mig lite nya vanner... Dessa sota sma papegojor kommer och ater pa varan balkong, och inte ar dom blyga heller!





Kommentarer
♥ Lena o Mattias

Hej, älsklingar hur söta är dom inte dessa små varelser, vilken lycka att få ha sådana alldeles på deras egen vilja.En gång i tiden hade jag två stycken dvärgpapegojor utav deras art,underbara fast deras läten kan bli ganska högljudda.Dom enda husdjuren som pappa och jag har för närvarande är ett gäng myror som håller på att dö av köldskador ute och därför flyttat in till oss.

Imorgon ska vi ner till Moa (och Viggo) och hjälpa henne på en tävling för att sedan på kvällen gå på grisfest hemma hos Dennis.Kul ,Kul.

Massor av kramar från oss i Helsingborg.

2010-05-28 | 21:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback