Pa promenad:)

Jag och Alex tog en promenad och tog lite bilder pa batklubben som ligger i Southport; kanske vi far se mamma och pappa segla in dar om nagot ar:D Vi sag en jatte rolig fagel pa vagen, sag ut som en svart/vit svan fast den hade tio ganger sa stor nabb.. haaha! Annars har det inte hant sa jatte mycket. Alex jobbade till tre och jag spenderade hela formiddagen pa stranden. Det ar fortfarande jatte skont pa dagarna med klar bla himmel, men kvallarna ar riktigt kyliga. I morgon ar vi bada lediga sa da tankte vi aka i vag till ett shopping center som ligger 45 min fran Surfers, men som tydligen ska vara jatte bra!
 Hela dagen har det visat live sandningar pa tv.n om den 16-ariga australienska tjejen Jessica Watsson som har seglat runt jorden sjalv. Hon seglade in i Sydney i dag, runt 5000 personer plus batar, president och ministar var dar och gratulerade henne. Hon har bloggat genom hela resan, sa mamma och pappa ni borde ga in och lasa hur hon tyckte det va att segla sjalv jorden runt! Helt fantastiskt, att man vagar?? Har blir hon hyllad som hjalte och forebild:)

Nu ska vi ata lite middag och titta pa Hairspray!

Puss & Kram










Kommentarer
♥ Lena o Mattias

Vi längtar tills vi kan segla in till er men hoppas också att innan vi anländer Surfers att det finns möjlighet för er att komma till oss när vi är i söderhavet så att vi kan upptäcka lite öar tillsammans, det hade väl varit underbart. Nu måste jag tillbaks till jobbet, bara fyra dagar kvar.

massor av kramar från mamma

2010-05-16 | 11:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback