Halloween....

Veckorna fortsatter att rusa forbi och nasta vecka ar det study week, vilket innebar att jag inte har nagra lektioner kvar utan kan koncentrera mig pa mina final exams. veckan som gatt har bara vart plugg, plugg, plugg och aterhamtning fran forra helgen. Lyckades komma ganska langt pa min essay om backpacking som ska vara inne nasta vecka, yey! I gar var jag pa haloween fest pa Uni, tittade pa alla som va utkladda och tog en ol med tjejorna. Men tog bussen hem ganska tidigt, i och med daliga besked fran Sverige. Pa vagen hem var jag tvungen att byta buss och passade pa att springa i pa 7-eleven, nar jag kom in lag det en aldre man pa golvet och blodde fran ogonbrynet, han var dessutom  riktigt pa lyset. Jag fragar om killen i kassan hade ringt hjalp och han sager att de ar pa vag, men bestammer mig anda att forsoka leta upp vaktarna som alltid hanger runt shopping centret, nar jag hittar dem berattar jag vad som hade hant och de tar sig dit for at hjalpa till, men innan fragar de om allt ar bra med mig... hmm ja saklart svarar jag, tills jag inser att jag faktiskt precis har kommit fran ett hallloween party och har blod over hela mig. Pa vagen upp till bussen igen, fragar ett helt gang mannikor i forskrackelse hur jag mar och vad som har hant, haha det visar sig att min outfit var ganska bra.

Hem till Alex och krypa ner under tacket, tacksam over att kvallen vart  sa lugnt. Nu ska jag ata lite fruckost och sen blir det stranden!
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback