My future?!

Har precis skrivit klart ett arbete i Career development vilket fick mig att borja tanka pa vad man ska gora nar skolan ar slut, ganska spannande faktiskt. Jag vill gora sa mycket innan dess:jobba som voluntar, resa mer, praktik, lara mig ett till sprak, finns ju massor att gora, jobba, fragan ar bara vart man ska borja?! 

Jag ar ledig i dag men maste anda till skolan for att lamna in arbetet, sen maste jag till banken for att betala hyran (inte min favorit sysselsattning) och sen blir de till att  trana med Rebecca. Blir en lugn helg med plugg for min del, kan ni forsta att jag har 4 veckor innan mina final exams borjar! Har blivit manga langa dagar i skolan dar har veckan, jag jag planerar pa att fortfatta sa.  

Alex planerar ocksa sin framtid och kommer eventuellt borja plugga pa Griffith i Februari, de ar mycket som ska ordnas med men jag vet att de kommer att losa sig tillslut! 

xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback