15 personer i en liten lägenhet

Den senaste veckan har inte bjudit på så mycket därav varför det inte blivit så mycket uppdateringar.
Jag har för det mesta försökt blivit av med förkylningen jag drog på mig förra veckan och försökt varit på gymmet så mycket jag kunnat.
jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om som kan vara till intresse då vi inte har gjort så mycket spännande saker under veckan, men i helgen så var planen att Max skulle komma över och klippa sig sedan så skulle vi två gå ut och partaja.
Men ju närmare helgen kom så vart det fler och fler som ville följa med, när Lördagen kom så satt jag på väg hem ifrån jobbet och då var det redan 5 personer till som ville följa med, fick ett meddelande ifrån Jake som jag jobbade tillsammans med på Mod's och han frågade vad jag skulle göra så berättade jag att vi skulle gå ut och frågade om han ville följa med och svaret vart för en gång skull JA! Detta är alltså en kille som har dragit sig ur fler gånger än jag kan räkna på 2 händer, så det var riktigt kul att han ville med.
När väl folk började droppa in så insåg vi att vi vart ganska många och till slut vart vi 15 personer i våran lilla lägenhet, det vart en helt lyckad förfest och vi alla bestämde oss för att gå ut tillsammans, vi vidare till elsewhere som är ett helt okej ställe men inte riktigt den musiken jag eller någon annan direkt lyssnar på förutom Max, men det var helt okej. När vi hade varit där och dansat ett tag så bestämde vi oss för att försöka dra oss ner emot stranden men det var ett misslyckande för att precis som att jag,Teemu och jake kom ut för att gå in till bottle shopen så stängde dom.
Så vi gick tillbaka in igen men en för lite för att Jake beslöt sig för att dra hem, men efter det så pratade vi ihop oss med alla och bestämde oss för att dra vidare till Waxy's istället för det är lite mer oss.
Som vanligt så droppar folk som flugor när man är ute i stort gäng, och Max och två andra fransmän bestämde sig för att stanna på elsewhere, när vi kom till Waxy's så var det som vanligt fullt drag.
Det vart ett par öl till där för att sedan dra oss upp på dansgolvet och ha sjukt roligt!
Ju längre tid det gick desto färre vart vi, till slut var vi bara 6 personer kvar men det spelar ingen roll för att även när man är 6 så är man ganska många, så vi fortsatte helt enkelt partyt.
Dock en överaskning hände på Waxy's, en kille kom fram till mig och skriker BAJEN BÄRS OCH RAKADE BRUDAR! för att han såg min Tatto och hade bott i sverige i 10 år så han visste vad bajen var.
Efter waxy's skulle vi gå till pizzan för att ta oss en slize med pizza, på vägen mötte vi Max och franska tjejen som jag inte alls kommer ihåg namnet på.
Mättna och belåtna vandrade vi hemåt och får syn på 2 kund vagnar och bestämmer oss för att ha "race" med dom, så det vart Alex Vs Teemu as Drivers och Passagerare vart Teemus kompis i min vagn och Max i Teemu's vagn, självklart så vinner ju jag för jag har mest erfarenhet av att både åka vagn och köra vagn, det är en speciell teknik man måste ha och jag ska förklara det för er.
När man kör en kund vagn så kommer den automatiskt dra åt ett håll för det är en kund vagn och inte en bil som är stabil, så man måste vinkla den åt det andra hållet för att hålla en rak bana sedan är det bara ge järnet med benen och springa som du aldrig sprungit förut.
På Söndagen så bestämde vi oss för att träffa upp Kim som var uppe med sin Pojkvän Quentin som för övrig var för Bakis för att delta! (BAD BOY) hade väldigt gärna velat träffa honom.
Så det var en seg start på morgonen men när vi väl kommit upp så drog vi oss snabbt in till stan och mötte kim för att ta en Lunch i Chevron Renaissense, Det var Fish and chips för mig och Petra medans Kim tog Pesto och pasta med en Flat white, hur den kombinationen är vet jag faktiskt inte men det känns lite odd. Förlåt Kim!!
Efter 1,5 timme skitsnack och skratt så var Kim tvungen att dra för hon och Quentin skulle till flygplatsen för att åka hem till Sydney igen.
Efter lunchen så gjorde jag och Petra våran söndags shopping för att bunkra upp skåpen för veckan, och sedan hyrde vi Robin hood och köpte Ned Kelly som är tydligen 2 grymt bra filmer, Robin hood var väldigt bra så det är en jag varmt kan rekommendera, Ned Kelly har vi inte sett Men Teemu sa att den skulle vara bra, det är ju bra skådisar (Heath ledger,Orlando Bloom,Naomi Watts).
Så ni förstår nog vad söndags kvällen tog vägen.
Nu ska jag börja att göra mig iordning för sängen och har inte tid att sitta här och skvallra.
Raaaace!
JaJa, det vart en crash också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback