My Birthday and First Aid Kit

Ojoj, nu har de hant en del sen sist:) Firade min 22 fodelsedag i tisdags, med en hel dag i Brisbane. Jag, Alex och Maria akte till svenska konsulatet for att rosta, promenad runt stan, lunch och sjalvklat shopping. Helt perfekt fodelsedag! Vart en lugn kvall i och med att jag hade skola och Alex jobb dagen efter,sa de vart god middag och film. Helt radom fick jag ett telefonsamtal fran student Guild som berattade att jag vunnit tva biljetter till Fist Aid Kit's spelning i Brisbane pa fredagen, sa i gar ake jag och Maria upp och kollade pa de Svenska tjejerna som ar pa turne i Australien. Kanske inte riktigt min musik smak men fruktansvart duktiga!!! De vart alltsa ytterliagre en bra kvall i Brissy, med en flaska vin och bra musik....

Kanner mig lite halv stressad for 6 i kvall kommer det hit lite vanner for att fira lite i efterskott, Alex har fixat tarta, jag maste i vag och skaffa lite bubbel och nagot att ha pa mig. Planen ar Swing n Safari och sen East. Jag har stadat heeeeela morgonen, och nu blir de Pac Fair (shopping center) nasta!!!!

Take care people!

Alex ar jatte glad, forsta gangen han far rosta:P









Massa fina djur mitt inne i stan, Brisbane festival bjod pa djurens dag.. Hur sot ar inte ankungen som gosar med grisen?!

I Brisbane finns det kyrkor precis overallt!!



Och valdigt langa bussar...



Till och med en nattklubb i en kyrka.. snacka om att synda:)





Maria innan spelningen borjar...



Har var spelningen:)





Hemsk bild men jag bjuder pa de, jag och Maria med tjejerna i First Aid Kit! All lycka till dessa unga svenska tjejer med otroliga roster...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback