Vi ser det regnar vi ser det regnar!

Vilken j'vla maximal otur man kan ha, det är helt otroligt!
Vi träffade upp Maria i surfers för att invänta min klipptid vid 3.30 så ska snart sticka in till stan igen, men vi gick och tog en lunch på sushi trainet som ligger i stan, när vi gick in så svettades vi för det var så varmt och så satt vi där i kanske 40 min sen gick vi ut och då vart det lite kallare nästan så man fick sådär härligt gåshud.
Efter att vi kommit ut så såg vi att det var regn på väg så Maria sprang till bussen och vi gick hemåt, efter 2 min så började det regna och när det regnar här så REGNAR det!
1 min senare och ungefär 5 min kvar hem så öppnade himlen sig och vi båda vart dyblöda, jag slet av mig t-shirten för att den var redan så jag kunde vrida ur den.
Nu blixtrar det och åskar så jag ska stänga ner datorn så att det inte händer något, nu blir på med regn jacka och paraply för nu ska håret av!
Catch yah laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback