Sunshine coast imorgon :)

Weei antligen.
Imorgon ska jag och Petra dra ivag sjalva och aka upp till sunshine coast som ar ett par kilometer utanfor Brisbane for att klattra och hika i bergen och sedan spendera natten i Noosa :) ska bli sa skont att bara komma ivag vi tva.
Aven fast vi har varit med varandra hela tiden har hemma sa blir det inte likadant nar man har nagon som bor med en, det ar svarare att vara exakt sa som man vill kunna vara med varandra.
Sa med alla studier och jobb sa blir det inte mycket ensamtid for allting annat tar upp varan tid.

Jag vill bara beratta att varan gamla Roomie har flyttat hem till finland igen, vilket ar en stor sorg for oss for att han var som en storebror for mig och en forebild ocksa, en valdigt go van.
Men nu har vi en ny kille som bor med oss, han har bara bott 1 natt an sa lange och vi vet inte mycket om honom men vi far se hur det gar fingers crossed sa gar det bra!
Nu ska jag packa resterande av kladerna och handdukar som ska med imorgon! :) 

Har forovrigt kollat hela brollopet i england vilket forvanar aven mig! :D hade inte mycket annat for mig anda!
Ha det jatte bra dar hemma i variga sverige!
Kram Alex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback