Happy Birthday Daddy!

I dag fyller min far hela 50 ar, Grattis grattis grattis till jordens mest underbara pappa!!!! Onskar att jag kunde vara pa Tonga med dem och fira just nu, men tyvarr fungerade de inte med skolan. 
Men vi ses snart pa Fiji (aker dit den 25 september med tva tjejkompisar), wohoo!.
Har vart en san dar jobbig dag nar man saknar familjen valdigt mycket, och har gatt runt med graten i halsen mest hela dagen..... aaaaa jag ville ju bara vara dar ju! Och i morgon har jag mitt forsta mid-exam vilket inte alls ar speciellt motiverande.
Well, well bara att bita ihop och kora vidare, som tur va fick jag en timme pa gymmet med Caroline, de hjalpte att inte behova tanka pa ett tag, dessutom pratade vi om motivations tavlor till traningen, later mycket roligare an att plugga tourism economics just nu!.... Kanske behover en motivations tavla for skolan ocksa, haha!

Juste, ga in pa www.sailaway.se och las mamma och pappas nya blogginlagg, finns lite nya bilder ocksa!


Jag och pappa, Italen 2007
 <3


Ta hand om er kara ni,
Kram Petra

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback