Inspiration...

Som ni kanske har noterat har vi hamnat i en oandlig bloggtorka och om det nu ar nagon ynka person som faktiskt fortfarande tar sig tid for att besoka oss, se ber jag om ursakt for det! 

Vi har bott i Australien i lite mer an ett och ett halft ar och har hittat varan vardag har nere, de betyder att dagarna blir mer och mer lika varandra och hur kul ar det all lasa om samma sak over och over igen?! skola, jobba, sova etc etc. Men det jag inte riktigt har tankt pa innan ar att det ar det som ar just grejen, vi tog varat pick och pack och flyttade till andra sidan jorden for att faktiskt finna en ny vardag har. 
I och med denna nya otrolig kloka insikt, ska jag gora ett gott forsok att fa upp motivationen och fortsatta skriva om varan ibland valdigt spannande vardag (och ibland inte sa spannande).

For att aven om min vardag kan verka lite ensiding for mig, kanske den ar jamfort med nagon annans helt olik.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback