Sa var midsommar firat

Vi hade en riktigt skon midsommar har i paradiset, firat med folk ifran olika kanter av varlden alla nyfikna pa hur svenskar firar midsommar.
Vi borjade firandet redan klockan 1 i en park ett par km soder om surfers paradise, Till en borjan var vi runt 10 personer som satte igang och snapsa och reste stangen, under tiden da vi reste stangen och varmde upp vara magar med snaps sa droppade det in mer folk och helt plotsligt sa tror jag att vi var runt 40 personer.
Jag raknade 1 gang och fick det till att vara 63 personer, och det var folk ifran Usa,Sydamerika,Australien,Norge och sjalvfallet Sverige, det var lika forvanade for folk som bor omkring detta ar som tidigare ar.

Vi hade i allafall en stort stohej och det var ett lyckat firande av midsommar med en mix av att folk aker hem runt denna tid och sedan att vi antligen var klara for denna termin. Kvallen gick vidare till en natt klubb dar det var arrangerat gratis intrade och ett par ol till alla midsommar firande vanner.

Idag har jag forsokt att gora oss fardiga for att aka emot sverige igen, vilket ar helt UNDERBART! men det har varit fullt upp med att stada iordning lagenheten och smatt packa vaskor. Nu ska jag ta och gora min fina flicka lite te och mackor for att hon har jobbat och ar pa vag hem :)

Ses SNART!!!!!

Kommentarer
♥ Elin

Hej! Har du åkt tillbaka ner till Australien eller är du hemma i Sverige? :) Har lite frågor nämligen!

2011-08-19 | 23:47:08
URL: http://turnthewordaround.blogg.se/
♥ Petra

Vi ar tillbaka till Australien, din lank fungerade inte. Men det ar bara att fraga pa!

2011-08-24 | 14:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback