RSPCA Volontar arbete fort.

Sondagen
som jag berattade pa lordag kvallen sa satt vi i skolan, men vi akte darifran vid 11 istallet for 2, kande oss riktigt for trotta for att sitta dar.
Sedan kom sondagen. Petra skjutsa mig pa morgonen till RSPCA, jag var dar 7.15 och det var SVIN kallt ute, jag gick direkt och fraga vad jag kunde gora for jag fros sa mycket.. Brr det ar riktit kallt nu ocksa! :(
Sa pa sondagen fick vi trojor dar det stog RSPCA volontar.

Jag vart fort inte tilldelad nagon position, sa jag fick springa runt hela omradet och gora massa saker och leta efter folk, var typ som ett sandebud. Men sedan sa fick jag tag pa pappan till hon som hade hand om hela eventet och han beslot att jag skulle med honom till sparet dar Million paws walk skulle ga. Och jag fick i uppgift att dirigera folk hur dom skulle ga :) JATTE roligt, jag satt i en halvtimma i solen innan alla kom och njot av solen, for att sedan fa ungefar 3000 personer komma stormandes emot mig och fraga om vagen.
Nar det var fardigt gick vi tillbaka till omradet dar eventet var och da fick jag massor att gora, jag fyllde pa vattenskalar at hundarna, jag holl hundar for folk gick pa toa, jag letade efter hundar som var borta. jag gjorde i princip ALLT :)
Jag var en av dom sista att lamna omradet av alla volontarer, och hon som holl eventet tackade mig jatte mycket och hennes pappa sa till mig tidigare pa dagen, sa du ar studenten ifran sverige. jag har hort bra om dig. :)
Jag fick jatte bra references ifran dom, och tydligen ifran lordag sa hade gubbarna pratat bra om mig ocksa och ena gubben berattade att han tyckte jag var valdigt palitlig och det var inte alla som var det sa han..
Aven sa fick jag ett mail idag ifran tjejen som holl eventet och hon beratta att detta ar, mycket tack vare min hjalp sa satte vi upp omradet pa rekord tid. :D STOLT!

Jag kanner att detta ar nagot jag kan tanka mig att halla pa med faktiskt, jag alskar att hjalpa till och kommer nog forsoka nasta termin att soka mig till nagon volontar "firma", en kille beratta om en som jag tankte spana in.


Thats me in RSPCA! :D


Kommentarer
♥ Pappa Johan

Självklart att du fick bra referenser Junior :-) Du är ju världens bästa son ;-)

2011-05-17 | 15:16:54
♥ Vi från V-h

Klart du e bäst, du är ju Alexander. Varma Kramar

2011-05-17 | 15:50:38
♥ johanna

vilket förstod?

2011-05-17 | 17:45:46
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/
♥ V-H Maffian

Du e ju bara för bäst Alex . Blir fan avis på dej :)

2011-05-17 | 23:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback