Äntligen en ledig förmiddag.,,

Har Precis kommit hem från en promenad på stranden, fick ledigt från jobbet i dag så jag fick äntligen lite tid att bara ta lugnt. Sitter nu på balkongen i solen och försöker hitta lite motivation till att börja plugga på provet som jag har i service marketing på måndag. Jag är klar med 2 prov utav 5, ena gick riktigt dåligt och andra riktigt bra, ser helst att resten av proven går bättre än det första. Juste, i dag är det en vecka kvar tills jag fyller år. Blir nog inget speciellt firande mer än en middag, för jag har lektioner hela kvällen, men har lördagen ledig så då blir de säkert till att dra med tjejerna ut på byn. Usch, i dag vill jag bara sitta i solen heeela dagen och njuta över att bo i ett land där det kan vara 25 plus grader på vintern. Nej, nu måste jag börja läsa.

Kram Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback