trottmossa

Sitter pa skolan trotts att det ar public holiday och jag mar sadar efter gardagen. Har precis tryckt i mig Japansk mat och cola och forsoker hitta energin igen. Varfor gor man sa har mot sig sjalv? Mitt huvud varker, jag mar illa och det anda som lockar ar tanken pa att kasta sig i sangen och dra for gardinerna. Men ar bara att bita ihop och borja plugga till provet pa mandag, services marketing star nast pa tur. Vart ute mer Carro och Maria i dag som forovrigt sitter bredvid mig och mar minst lika daligt (antagligen varre), aja kul hade vi iaf och man maste ju unna sig det med....Som vi precis konstaterade (antagligen for att dolja angesten), man vill ju faktiskt komma ihag uni-tiden som nagot roligt and socialt...

Hors snart igen, Kram Petra

I gar....


Nu.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback